Thursday, August 23, 2012

Ֆրակտալ / Fractal

Ֆրակտալները դրանք մաթեմատիկական որոշակի «գեղեցիկ» ֆունկցիաներ են, որոնք գրաֆիկորեն արտապատկերելուց ստացվում են բերված պատկերների նմանությամբ և հետևապես նմանատիպ տրամաբանությամբ: Ֆրակտալների ուսումնասիրությունը չունի երկար պատմություն, իսկ նրանց կիրառությունները առայժմ սահմանափակվում են համակարգչային գրաֆիկակայում: Ենթադրում եմ, որ շատերին կհետաքրքրի բերված պատկերները, դուք նրանց կարող եք բավականին մեծ չափերով ներբեռնել: 

Իսկ, եթե հետաքրքրեց ընդհանրապես «ֆրակտալ» թեման, ապա Googl-ը կարծում եմ չի հրաժարվի ձեզ օգնելուց, դիմեք նրա օգնությանը ... :)))
Իսկ ես հավանաբար կրկին կանրադառնամ այս թեմային, հատկապես գոնե այն բանի համար, որ հենց նրանք են պատրաստվում լինել իմ դիպլոմաինի թեման...
Իհարկե մի փոքր կատակով անրադարձա այժմ նրանց ու հավանաբար այն բանի համար, որ ինքս էլ առայժմ շատ բաներ չգիտեմ նրանց մասին, բայց զգում եմ, որ նրանք մեծ գաղտնիք ունեն ու դա... առայժմ չգիտեմ...















1 comment: