Wednesday, August 8, 2012

նախապես ապագաի իրականության մասին


  Այն որ ժամանակներ առաջ եղել են ապագան որոշակիորեն կռահողներ այսօր այդ մասին հոդվածներն անգամ դուրս են եկել սենսացիաների ցանկերից: Չնայած դրան կցանկանամ վերհիշել միայն Նաստրադամուսի գուշակություններից թերևս ըստ իրեն գրքի վերջինը՝ աշխարհի վերջի մասին, կամ որ նույն է «ապոկալիպսիսի», որը հատկապես 2012-ի մայաների տխուր կանխագուշակությունների շնորհիվ լայն գործածություն էր ստացել:
  Ըստ Նաստրադամուսի,- «Երկիրը ուտել կսկսկսի հսկա սունկը» (http://www.nostradamus.org/),- ենթադում եմ նա տեսել է որոշակիորեն տեսիլք ատոմային ռումբի պայթյունից, նրա տեսիլքը սահմանափակվել է ռումբի շուրջ 10-նյակ կիլոմետրերով ձգվող լայնածավալ ավերածություններով և ենթադրում եմ 1500-ներին ով էլ 24կմ  բարձրությամբ (համեմատության համար՝ մոտավորապես 5 Արարատ լեռան բարձրության) սնկաձև ծուխ տեսներ նույն մեկնաբանությունը կաներ, այն որ Երկրի վերջն եկել է:
  Այնումամենայնիվ այս հոդվածով Նաստրադամուսի չիրականացած կամ սխալ մեկնաբանված սուրահները չէ, որ ցանկանում եմ փրկել կամ վերստին կյանք տալ, այսպիսով ցանկանում էի անրադառնալ այն իրական և ռեալ բազում փաստերից մեկին, որ ապագաի իրականությունը այսօր հնարավոր է ոչ թե կռահել այլ իմանալ ավելին քան հստակ:
   Երևույթը փորձենք մեկնաբանել առանց հավելյալ հոգևոր և ֆանտաստիկ գիտական ցնդաբանության հասնող մտքերի:
  Դուք մինչ այս կարդացիք մի քանի պարբերություն այն մասին, որ մարդկաին ուղեղը կարղանում է վերլուծել ապագան, ենթադրում եմ, որ դուք շատ ավելի ծանրակշիռ փաստեր կարող եք բերել քան իմ օրինակն էր: Բայց խուսափեք դրանից, երբեք մի ձգտեք ուղիղ նաել ապագաի աչքերին դա կկուրացնի հենց ուղիղ իմաստով... ապրելն անհետաքրքիր կլինի...

մինչ ինչ որ բանի ձգտել մի պահ պատկերացրու այն կատարված և շարունակի վերլուծել հետոն, արդյո՞ք դու ձգտում ես ապրել այդ հետոն...




No comments:

Post a Comment