Saturday, December 31, 2011

շնորհավոր 2012



  Ահա և վերջին իր ժամերն է վաելում և 2011-ը: Ընդհամենը մի քանի ժամից աշխարհի բոլոր օրացույցերը այլևս կդադարեն պահպանել 2011-ը նրա տեղը զիճելով 2012-ին...

Չչարաշահելով ձեր ամանորյա այսքան թանկ ժամանակը, փորձեմ հակիրճ ձևակերպել իմ մաղթանքը...

Շնորհավորում եմ բոլորի Ամանորն ու Սուրբ Ծնունդը, ցանկանալով ամենայն բարին և ինչպես միշտ բոլոր բացակա լավ խոսքերի փոխարեն կթողնեմ կետեր՝ ... ... ..., թող նրաք փոխանցեն բոլոր այն ջերմությունն ու տրամադրությունը, որը ցանկանում էի տալ ձեզ...

Այսպիսի ջերմ ու սիրալիր խոսքեր կլսեք ամենուր այս օրերին և ես սրտանց միանում եմ դրանց, ցանկանալով, որ գոնե դու այդպես անտարբեր չես լսի կամ ընթերցի այդ խոսքերը... Ամեն արտաբերած շնորհավորանք, որը ուղված կլինի նաև քեզ գնահատիր այն ու խորապես մտածիր այդ խոսքերի շուրջ... Հավատա նպատակներն այդպես են ծնվում, ընկերներ այդպես են ձեռք բերում...



 և բոլոր այս  նկարնեը կցանկանամ նվիրել ձեզ...

    Միանշանակ նրանց կարող եք ներբեռնել մեծ չափերով և օգտագործել ըստ ցանկության,       պարզապես կլիկ արեք նրանց վրա ...



















5 comments:

  1. Հարգելի Սուրեն շնորհավորում եմ նաև քո Ամանորը՝ մաղթելով քեզ ամենալավն ու բարին, ցանկանում եմ , որ Նոր Տարուն բոլորից լսես միայն լավը: Բլոգումդ էլ ցանկանում եմ միշտ տեսնել թարմ ու հետաքրքիր նյութեր.... ՇՆՈՐՀԱՎՈՐ!!!!

    ReplyDelete
  2. Անչափ շնոհակալ եմ այսքան հագեցաց մաղթանքների համար, միայն թե կարող եմ իմանա՞լ Ձեր անունը...

    ReplyDelete
  3. շնորհավոր Սուր ջան

    ReplyDelete
  4. "Anonymous Jan 5, 2012 09:52 AM" էսպես գրեմ անունս զուտ տարբերվելու համար :Դ
    Անունս Անի է....ինձ թվում է արդեն իմացար ով եմ :ԴԴԴ

    ReplyDelete