Sunday, March 17, 2013

Առանցքն ես մեծ նպատակի...



Անվերջ հեռու անցյալից
Ժամանակն իր առանցքով այցելել է մեզ
Եվ հաստատակամ համաձայնել եմ շարունակել
 Դեպի անվերջ հեռու ժամանակներ քայլել միասին...

Նպատակն հանդեպ գերագույնի
Հանուն ամենի այն պե՛տքե կատարվի
Բոլոր բարեկամները շուրջ բարի մտքի,
Հարկավոր կլինի համախմբել,
Եվ նպատակն մեծ իրագործել...

Ժամանակներ կլինեն հեռու կլինեմ
Չկասկածե՛ս.

Ինքս միայն մի բանի մասին եմ ընդունակ մտածելու
Դա մեծ նպատակն է, և այսուհետ դու առանցքն ես նրա...
Առանց քեզ տիեզերքն սահմաններ կունենա...

Եթե հեռու լինեմ կկարդաս այս տողերը,
Հիշի՛ր միակ վերջնագիր խնդրանքս քեզ.

Քամին ուժեղ կլինի, շուրջտ մրիկ, փոթորիկ
Դու չփոխվես խնդրում եմ,
Նրանք անցողիկ են ամեն արևամուտի հետ օրվա
Դու մնա այնպիսին, ինչպիսին կաս,
Միակն ես այն բոլորից, որ այսպիսին քեզ գտա
Դու չփոխվես խնդրում եմ...

Ավելի լավը չեն դառնում, ավելի լավը մնում են...





No comments:

Post a Comment